Tereza Urbánková
Bachelor's thesis
Reklama a její vliv na děti
Advertisement and its Influence on Children
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá reklamou a jejím vlivem na děti. V teoretické části obecně popisuje reklamu a její psychologii, dítě jako spotřebitele u vybrané skupiny dětí školního věku od 8 do 15 let a v neposlední řadě se zaměřuje i na mediální výchovu jako formu prevence proti případným neblahým vlivům reklamy. Cílem praktické části je zjistit pomocí dotazníkového šetření, jak děti celkově pohlíží …moreAbstract:
The Bachelor thesis deals with advertising and its influence on children. The theoretical part generally describes advertising and its psychology, children as consumers focusing on school-aged children from 8 to 15 years and lastly it targets media education as a form of prevention against potential negative effects of advertising. The goal of practical part is to determine how children generally sees …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2016
Accessible from:: 27. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Urbánková, Tereza. Reklama a její vliv na děti. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Vliv reklamy na spotřebitele
Petra Metelková -
Psychologie reklamy
Veronika Svátková -
Využití psychologie reklamy v internetovém copywritingu
Veronika Líšková -
Psychologie reklamy - Tvorba loga
Jan Vítek -
Psychologie reklamy
Michaela Kofroňová -
Psychologie reklamy
David Kučera -
Psychologie reklamy , její vliv a manipulace se spotřebitelem
Alžběta Aubrechtová -
Psychologie reklamy a její vliv na spotřebitele
Zuzana Finková