Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy – Bc. Michaela Pavlíčková
Bc. Michaela Pavlíčková
Bakalářská práce
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
The utilization of the marketing for competitiveness increase of company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti zvolené společnosti Bematech s.r.o. V první části práce je věnována pozornost konkurenci, konkurenceschopnosti a konkurenčním strategiím, teorii marketingu, segmentaci trhu, hodnotě pro zákazníka, marketingovému mixu a BCG matici. Druhá část bakalářské práce je zaměřena na analýzu současného stavu podniku včetně jeho …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on using marketing to increase the competitiveness of the chosen company Bematech s.r.o. In the first part is attention devoted to the competition, competitiveness and competitive strategies, marketing theory, market segmentation, customer value, marketing mix and BCG matrix. The second part of bachelor thesis is focused on analyzing the current status of the company, including …víceKlíčová slova
Konkurence konkurenceschopnost konkurenční strategie teorie marketingu segmentace trhu hodnota pro zákazníka marketingový mix BCG matice SWOT analýza PEST analýza Competition competitive competitive strategy marketing theory market segmentation customer value marketing mix BCG matrix SWOT analysis PEST analysis
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/jwlay/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Lucie Borkovcová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová