Market Entry Strategy for Frutiko Entering the German Market – Eliška Popová
Eliška Popová
Diplomová práce
Market Entry Strategy for Frutiko Entering the German Market
Strategie vstupu společnosti Frutiko na německý trh
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je sestavit efektivní marketingovou strategii pro firmu Frutiko International s.r.o., pro vstup na německý trh. Tato strategie byla formulována na základě literárního průzkumu, obsahujícího poznatky o používaných analytických nástrojích a modelech, včetně specifik v oblasti tvorby marketingových strategií pro segment trhu s dárky. Zároveň byla provedena komplexní …víceAbstract:
The primary goal of this Diploma thesis is to construct an effective marketing strategy for the company Frutiko International s.r.o. entering the German market. This strategy was formulated with the following methods including literature research, which consisted of insights on existing analytical tools and models and their specifics to the gift giving industry. Additionally, a comprehensive analysis …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91075
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2023
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Květa Olšanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91075
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Adaptace marketingového mixu pro vybranou zemi
Jana Marešová -
Adaptace marketingového mixu pro vybranou zemi
Kristýna Pešíková -
Adaptace marketingového mixu pro vstup na zahraniční trh
Filip Knob -
Adaptace marketingového mixu restaurace Na Kocandě během pandemie covid-19
Karolína Pešová -
Adaptace marketingového mixu restaurace Steak House K1 během pandemie covid-19
Sabina Ballonová-Mierná -
Adaptace marketingové strategie společnosti Chipotle na českém trhu
Veronika Hofmannová -
Adaptace služeb v oblasti lázeňství pro klienty z arabských zemí
Barbora Votavová -
Analýza strategických vlastních značek velkoobchodu Makro Cash & Carry s. r. o. a jejich adaptace pro jednotlivé zákaznické skupiny
Tomáš Hamrák