Bc. Martin Hudec
Diplomová práce
Smyslový marketing
Sensory Marketing
Anotace:
Diplomová práce „Smyslový marketing“ se zabývá působením smyslově a emočně orientovaného marketingu na proces spotřebitelské volby. V první části se zabývá základními principy smyslového marketingu, nejzásadnějšími proměnnými, jež hrají roli při nákupním rozhodování a jejich vzájemnými vazbami. Druhá část se pak soustředí na návrh marketingového experimentu a následné vyhodnocení jeho výsledků, na …víceAbstract:
Diploma thesis “Sensory marketing” concerns the effects of sensory and emotional marketing on the process of consumer choice. Its first part revolves around basic principles of sensory marketing, the most important components of the purchase decision and their links. The second part focuses on a design of a marketing experiment whose results are further analyzed and used as a basis for a set of recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g1m2c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv smyslových podnětů na nákupní chování spotřebitelů generace Z v parfumériích
Aneta Pernicová -
Smyslový marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Kateřina Bilinová -
Smyslový marketing a brand management
Anna Simeonovová -
Smyslový marketing a jeho vliv na české spotřebitele v závislosti na pohlaví
David Srb -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo