Bc. Martin Hudec

Master's thesis

Smyslový marketing

Sensory Marketing
Abstract:
Diplomová práce „Smyslový marketing“ se zabývá působením smyslově a emočně orientovaného marketingu na proces spotřebitelské volby. V první části se zabývá základními principy smyslového marketingu, nejzásadnějšími proměnnými, jež hrají roli při nákupním rozhodování a jejich vzájemnými vazbami. Druhá část se pak soustředí na návrh marketingového experimentu a následné vyhodnocení jeho výsledků, na …more
Abstract:
Diploma thesis “Sensory marketing” concerns the effects of sensory and emotional marketing on the process of consumer choice. Its first part revolves around basic principles of sensory marketing, the most important components of the purchase decision and their links. The second part focuses on a design of a marketing experiment whose results are further analyzed and used as a basis for a set of recommendations …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2019
  • Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / field:
Economy and Management / Business Management