Optimalizace in store komunikace v obchodním řetězci Ahold – Jiří Vejmelka
Jiří Vejmelka
Diplomová práce
Optimalizace in store komunikace v obchodním řetězci Ahold
In store komunikace v obchodním řetězci Ahold Czech Republic, a.s.
Anotace:
Práce se zabývá in-store komunikací, která je součástí marketingové komunikace. Význam in-store komunikace roste v souvislosti se snižující se účinností masové reklamy. In-store komunikace pracuje s celou paletou prostředků, které mohou ovlivnit nákupní rozhodnutí zákazníka přímo v místě prodeje. Právě na tyto prostředky je práce zaměřena. Analytická část práce se skládá ze dvou hlavních částí. První …víceAbstract:
In-store communication is part of marketing communication. Importance of in-store communication is on the rise, since mass-media communication is loosing its efficiency. In-store promotion works with variety of instrumens, how to influence customers right in the place of sale. How these instruments work and influence customers is the main focus of this thesis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20643
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2010
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20643
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Pavel Kratochvíl -
Marketingová komunikace The Candy Store
Klára Dohnalová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybrané obchodní jednotky
Lucie Oščádalová -
Merchandising a jeho vliv na nákupní chování zákazníků ve vybraném podniku
Alice Havlíčková -
Merchandising a jeho vliv na nákupní chování
Jiřina ŠVECOVÁ -
Merchandising vybraných českých symfonických orchestrů
Jakub Kalus -
Merchandising a jeho dopad na nákupné chovanie generácií X, Y a Z v maloobchodnej jednotke
Petra Mišíková -
Efektivní merchandising
Lenka Poláková