Jiří Vejmelka

Master's thesis

Optimalizace in store komunikace v obchodním řetězci Ahold

In store komunikace v obchodním řetězci Ahold Czech Republic, a.s.
Abstract:
Práce se zabývá in-store komunikací, která je součástí marketingové komunikace. Význam in-store komunikace roste v souvislosti se snižující se účinností masové reklamy. In-store komunikace pracuje s celou paletou prostředků, které mohou ovlivnit nákupní rozhodnutí zákazníka přímo v místě prodeje. Právě na tyto prostředky je práce zaměřena. Analytická část práce se skládá ze dvou hlavních částí. První …more
Abstract:
In-store communication is part of marketing communication. Importance of in-store communication is on the rise, since mass-media communication is loosing its efficiency. In-store promotion works with variety of instrumens, how to influence customers right in the place of sale. How these instruments work and influence customers is the main focus of this thesis.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 11. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2010
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Oldřich Vávra

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20643

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management