Analýza marketingového prostředí a návrh komunikačního mixu pro Galerii současného umění v Českých Budějovicích. – Bc. Eva Jurčíková
Bc. Eva Jurčíková
Diplomová práce
Analýza marketingového prostředí a návrh komunikačního mixu pro Galerii současného umění v Českých Budějovicích.
The Analysis of the Marketing Environment and the Suggestion of Communication Mix of Gallery of Contemporary Art in České Budějovice.
Anotace:
Tato magisterská diplomová práce se zabývá Galerií současného umění v Českých Budějovicích a zaměřuje se na její marketingovou komunikaci. Na základě vybraných analýz rozebírá marketingové prostředí galerie a navrhuje změny ve stávajícím komunikačním mixu. První část práce je teoretická a vysvětluje základní pojmy, se kterými je v textu pracováno. Po teoretické části následuje představení Galerie současného …víceAbstract:
This thesis focuses on Gallery of Contemporary Art in České Budějovice and its marketing strategy. It observes the marketing environment and suggests changes in the existing marketing mix based on selected analyses. The first part of this paper is theoretical and explains basic terms used in the thesis. After the theoretical part follows the introduction of Gallery of Contemporary Art, the analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tmi65/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Dagmar Koudelková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JURČÍKOVÁ, Eva. \textit{Analýza marketingového prostředí a návrh komunikačního mixu pro Galerii současného umění v Českých Budějovicích.}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/2to118/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Marketingová komunikace hudebních skupin
Kristýna Nová -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová