Laura VÁCHALOVÁ

Bakalářská práce

Prodejní strategie firmy Tondach

Sales strategy of the company Tondach
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je popsat a analyzovat prodej ve výrobní společnosti z teoretického i praktického hlediska a následně navrhnout opatření ke zvýšení prodeje společnosti. Práce je celkem rozdělena do pěti částí první část představuje společnost a její vznik, základní údaje, analyzuje konkurenci a hodnotí pozici společnosti na trhu. Druhá část je zaměřená na podnikovou strategii. Ve třetí …více
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is describe and analyze sales strategy of production company from a theoretical and practical point of view and propose measures to increase the company´s sales. The work consists of fifth parts. The first one presents the firm and its origin, basic information, analyze competitor and company´s position on the market. The second part is focused on company´s strategy …více
 

Klíčová slova

prodej marketing společnost Tondach
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VÁCHALOVÁ, Laura. Prodejní strategie firmy Tondach. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická