Imrich Martin Zajac

Bakalářská práce

Marketingová komunikácia vybranej cestovnej kancelárie

Anotace:
Bakalárska práca „Marketingová komunikácia vybranej cestovnej kancelárie“ analyzuje marketingovú komunikáciu a nástrojov ktoré používa vo vybranej cestovnej kancelárii X. Prvá časť bakalárskej práce vymedzuje základné teoretické pojmy marketingu, marketingovej komunikácie a výhody a možnosti ktoré jej nástroje ponúkajú. Druhá časť bakalárskej práce prešetruje momentálne postavenie cestovnej kancelárie …více
Abstract:
Bachelor thesis „marketing communication of selected travel agency “ is analyzing marketing communication and tools which are used in selected travel agency X. The first part of the bachelor thesis is targeting basic theoretic definitions of marketing, marketing communication and their benefits and options which this tools are offering. Second part of the bachelor thesis investigating current position …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2021
Identifikátor: http://theses.cz/id/2tq7el/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2021

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu

Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.

Bakalářský studijní program:
Management hotelnictví a cestovního ruchu

  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.