Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb – Bc. Nikola Vlčková
Bc. Nikola Vlčková
Diplomová práce
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Consumer behavior in the field of streaming services
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb“ je zhodnocení spotřebitelského chování a formulace doporučení pro subjekty působící na zkoumaném trhu. První část práce je věnována teoretické rešerši, kde jsou definovány důležité pojmy a popsán trh streamovacích služeb. Následuje empirický výzkum postavený na modelu Theory of Planned Behavior. Získaná data jsou analyzována …víceAbstract:
The subject of the diploma thesis ‘Consumer Behavior in the Field of Streaming Services’ is an evaluation of consumer behavior and formulation of recommendations for entities operating on the researched market. The first part of the thesis is focused on theoretical review, important terms are defined, and the streaming services market is described. The empirical research based on the Theory of Planned …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zkc5b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2022
- Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Teorie plánovaného jednání v řešení problémového jednání žáka učitelem
Petr Vašek -
Potential of horizontal integration of the cashew value chain in the coastal region of Kenya
Winifred Okpo -
Consumers Behavior in Luxury Fashion Segment
Yekaterina Kalymbekova -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková