Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb – Bc. Nikola Vlčková
Bc. Nikola Vlčková
Master's thesis
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Consumer behavior in the field of streaming services
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb“ je zhodnocení spotřebitelského chování a formulace doporučení pro subjekty působící na zkoumaném trhu. První část práce je věnována teoretické rešerši, kde jsou definovány důležité pojmy a popsán trh streamovacích služeb. Následuje empirický výzkum postavený na modelu Theory of Planned Behavior. Získaná data jsou analyzována …moreAbstract:
The subject of the diploma thesis ‘Consumer Behavior in the Field of Streaming Services’ is an evaluation of consumer behavior and formulation of recommendations for entities operating on the researched market. The first part of the thesis is focused on theoretical review, important terms are defined, and the streaming services market is described. The empirical research based on the Theory of Planned …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 1. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/zkc5b/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 2. 2022
- Supervisor: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Teorie plánovaného jednání v řešení problémového jednání žáka učitelem
Petr Vašek -
Potential of horizontal integration of the cashew value chain in the coastal region of Kenya
Winifred Okpo -
Consumers Behavior in Luxury Fashion Segment
Yekaterina Kalymbekova -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková