Využití internetové reklamy – Bc. Tereza PROCHÁZKOVÁ
Bc. Tereza PROCHÁZKOVÁ
Diplomová práce
Využití internetové reklamy
The usage of Internet advertising
Anotace:
Tato diplomová práce seznamuje čtenáře s problematikou reklamy na internetu. Popisuje jednotlivé formy internetové reklamy a její specifika. Cílem této diplomové práce je vypracovat na základě analýzy jednotlivých forem internetové reklamy konkrétní návrhy a doporučení pro optimální reklamní kampaň na internetu pro daný vybraný subjekt. První část je zaměřena na teoretické poznatky z této oblasti. …víceAbstract:
The readers of this thesis meet the topic of internet advertising. The thesis describes different forms of internet advertising and its special features. Its aim is to analyse individual forms of internet advertising and propose an optimal campaign for the chosen subject. The first part covers theoretical knowledge in this area. The next part contains the analysis of competitors' use of Internet advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Iveta Broučková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PROCHÁZKOVÁ, Tereza. Využití internetové reklamy. Č. Budějovice, 2018. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Právní otázky vlivu reklamy na internetu na spotřebitele
Anastasia Teploukhova -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Tereza Jagošová -
Reklama na internetu
Kateřina Šťastná -
Výkonová reklama na internetu
Jakub Velička -
Vlivy působící na rozhodování zákazníků při nákupech na internetu"
Nikola Adolfová -
Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace
Martin Ročárek -
Regulace reklamy na internetu
Martin Fryč
Název
Vložil
Vloženo
Práva