Možnosti a limity integrace žáka s lehkou mentální retardací do hlavního vzdělávacího proudu – Markéta RUNDOVÁ
Markéta RUNDOVÁ
Bachelor's thesis
Možnosti a limity integrace žáka s lehkou mentální retardací do hlavního vzdělávacího proudu
Possibilities and Limities of Integrated Pupil with a Mild Mental Retardation into Mainstream Education
Abstract:
Práce se zabývá problematikou integrace žáka s lehkou mentální retardací do základní školy hlavního vzdělávacího proudu. Studie mapuje konkrétní případ integrativního vzdělávání. Rozkrývá problematické oblasti i příležitosti. Cílem bakalářské práce je na podkladě aktuálních psychopedických trendů ve vzdělávání žáků s lehkou mentální retardací a platného legislativního rámce popsat integraci žáka s …moreAbstract:
This thesis aims on the problematic of the integration of a pupil with a mild mental retardation into the mainstream educational process. The study shows a specific case of integrative education and reveals problematic aspects and opportunities. The aim of this bachelor's thesis is to describe the integration of a pupil with a mild mental retardation into a primary school mainstream educational process …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Radka Prázdná, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RUNDOVÁ, Markéta. \textit{Možnosti a limity integrace žáka s lehkou mentální retardací do hlavního vzdělávacího proudu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Health and Social Sciences. 2018. Available from: https://theses.cz/id/2udjn0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
RUNDOVÁ, Markéta. Možnosti a limity integrace žáka s lehkou mentální retardací do hlavního vzdělávacího proudu. Č. Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of Health and Social SciencesBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy - Tutorship
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Specifické vývojové poruchy školních dovedností a lehká mentální retardace
Soňa Šumová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights