Možnosti a limity integrace žáka s lehkou mentální retardací do hlavního vzdělávacího proudu – Markéta RUNDOVÁ
Markéta RUNDOVÁ
Bachelor's thesis
Možnosti a limity integrace žáka s lehkou mentální retardací do hlavního vzdělávacího proudu
Possibilities and Limities of Integrated Pupil with a Mild Mental Retardation into Mainstream Education
Anotácia:
Práce se zabývá problematikou integrace žáka s lehkou mentální retardací do základní školy hlavního vzdělávacího proudu. Studie mapuje konkrétní případ integrativního vzdělávání. Rozkrývá problematické oblasti i příležitosti. Cílem bakalářské práce je na podkladě aktuálních psychopedických trendů ve vzdělávání žáků s lehkou mentální retardací a platného legislativního rámce popsat integraci žáka s …viacAbstract:
This thesis aims on the problematic of the integration of a pupil with a mild mental retardation into the mainstream educational process. The study shows a specific case of integrative education and reveals problematic aspects and opportunities. The aim of this bachelor's thesis is to describe the integration of a pupil with a mild mental retardation into a primary school mainstream educational process …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. et Mgr. Radka Prázdná, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RUNDOVÁ, Markéta. \textit{Možnosti a limity integrace žáka s lehkou mentální retardací do hlavního vzdělávacího proudu}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Health and Social Sciences. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/2udjn0/.
Jak správně citovat práci
RUNDOVÁ, Markéta. Možnosti a limity integrace žáka s lehkou mentální retardací do hlavního vzdělávacího proudu. Č. Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of Health and Social SciencesBachelor programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy - Tutorship
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Specifické vývojové poruchy školních dovedností a lehká mentální retardace
Soňa Šumová
Názov
Vložil
Vložené
Práva