Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování – Bc. Nicole Márová
Bc. Nicole Márová
Diplomová práce
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
The strategy of building and developing customer relationships
Anotace:
Pro tuto diplomovou práci bylo zvoleno téma strategie vytváření vztahů se zákazníky a jejich upevňování. Hlavním cílem je na základě analýzy konkrétního podniku navrhnout inovovanou formu CRM systému, která povede ke zlepšení systému firmy s cílem efektivně přilákat nové, nejen klíčové zákazníky, a zároveň také efektivně udržet jejich vztahy a vzájemně je koordinovat a řídit.Abstract:
This diploma thesis chooses as its subject the strategy of building and developing relationships with customers. The main aim was to suggest an innovated form of a CRM system based on the analysis of an actual company, which would lead to improvement of the company and would also bring new customers, and not just the key ones, and would efficiently maintain the relationships while coordinating and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bwukm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Osobnost prodejce a klienta v komunikaci
Kristýna Dinebierová -
Psychológia správania zákazníka v hotelníctve
Nadin Husseinová -
Typologie osobnosti zákazníka
Petra Svobodová -
Firemní kultura a sociální marketing nadnárodní firmy Baťa
Otakar Gráf -
Firemní kultura a nadnárodní firmy
Denisa Václavíková -
Firemní kultura a nadnárodní firmy
Otakar Rákosník -
Firemní kultura a společenská odpovědnost
Adriana Sailerová Rothová -
Firemní kultura v nadnárodních organizacích
Alexandra Rambousková