Bc. Nadin Husseinová

Diplomová práce

Psychológia správania zákazníka v hotelníctve

Psychological aspects in hotel management.
Abstract:
The diploma thesis deals with the topic of "Customer Behavior Psychology in the Hospitality Industry." The main objective of this thesis is to evaluate the various types of customer personalities in the hospitality industry, their interactions with the services provided, and subsequently propose improvements in the hospitality industry to achieve maximum customer satisfaction. To achieve this goal …více
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá témou Psychológia správania zákazníka v Hotelníctve. Hlavným cieľom tejto diplomovej práce je zhodnotenie jednotlivých typov osobností zákazníkov v Hotelníctve, ich interakcií s poskytovanými službami, a následné navrhnutie zlepšenia služieb v Hotelníctve v rámci dosiahnutia maximálnej spokojnosti zákazníkov. Na splnenie tohoto cieľa boli stanovene dve výskumné otázky, a …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2023
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/agskt/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 9. 2023
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
  • Oponent: Mgr. Daniel Lang

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství