Marie Zbořilová

Bachelor's thesis

Marketingový plán pro Cafe 2

Marketing plan for Cafe 2
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií a následně doporučením plánu pro Cafe 2, dceřinou pobočku Cafe 1. Je rozdělena do tří částí – teoretickou, metodologickou a praktickou. Teoretická část zmiňuje definici marketingu jako takového, členění jeho prostředí, náležitosti marketingového výzkumu, marketingový mix a následně implementaci SWOT analýzy. V metodologické části jsou popsány využité …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with marketing strategy and then recommending a plan for Cafe 2, a subsidiary of Cafe 1. It is divided into three parts - theoretical, methodological, and practical. The theoretical part mentions the definition of marketing as such, the breakdown of its environment, the essentials of marketing research, the marketing mix and then the implementation of SWOT analysis. The methodological …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2024
  • Supervisor: Jan Mareš
  • Reader: Jana Müllerová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93730