Bc. Adam Šimek
Diplomová práce
Marketingová strategie podniku
Marketing strategy of football club
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou sportovního marketingu jeho specifik a aplikací v neziskové sektoru, konkrétně ve fotbalovém klubu TJ SK Satalice. Cílem práce je zhotovení situační analýzy klubu a zhodnocení současné marketingové strategie a následné vytvoření seznamu doporučení které by vedli ke zlepšení marketingové strategie a tím tak zlepšili finanční stránku a konkurenceschopnost …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of sports marketing and its specifications and applications in the non-profit sector, specifically in the football club TJ SK Satalice. The aim of the work is to develop a situational analysis of the club and evaluate the current marketing strategy and then create a list of recommendations that would improve the marketing strategy and the financial side and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Oponent: Martin Přibyl, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program / obor:
Management / Psychologie v managementu
Práce na příbuzné téma
-
Influncers contribution to marketing strategy of E-sport company: the case of Riot games, Inc
Filip Kolacia -
Marketing ve sportu
Nikola Šeráková