Bc. Adam Šimek

Diplomová práce

Marketingová strategie podniku

Marketing strategy of football club
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou sportovního marketingu jeho specifik a aplikací v neziskové sektoru, konkrétně ve fotbalovém klubu TJ SK Satalice. Cílem práce je zhotovení situační analýzy klubu a zhodnocení současné marketingové strategie a následné vytvoření seznamu doporučení které by vedli ke zlepšení marketingové strategie a tím tak zlepšili finanční stránku a konkurenceschopnost …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of sports marketing and its specifications and applications in the non-profit sector, specifically in the football club TJ SK Satalice. The aim of the work is to develop a situational analysis of the club and evaluate the current marketing strategy and then create a list of recommendations that would improve the marketing strategy and the financial side and …více
 

Klíčová slova

marketing sport strategy
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
  • Oponent: Martin Přibyl, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

Vysoká škola NEWTON

Magisterský studijní program / obor:
Management / Psychologie v managementu

Práce na příbuzné téma