Vývoj subsystémů herního enginu pro FPS – Martin Kohoutek
Martin Kohoutek
Bachelor's thesis
Vývoj subsystémů herního enginu pro FPS
Development of Game Engine Subsystems for FPS
Anotácia:
Tématem této bakalářské práce je vývoj herního subsystému. To je rozděleno do více částí, počínaje generováním samotného prostředí, kde se veškeré akce budou odehrávat. V tomto případě se jedná o exteriérové prostředí, konkrétně část terénu. Další, nejdůležitější částí je problematika efektivního vykreslování. Vykreslit jen to co má být vykresleno a to co nejrychleji. Poslední částí práce je vzhled …viacAbstract:
The main idea if this bachelor's thesis is the development of game sub-engine. It is divided into several parts, starting with generation of environment where every action will take place. In this case it is exterior environment, specifically part of terrain. Another, the most important part is efficient render issue. Draw only what has to be rendered and as fast as possible. The last part of this …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/93332
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
- Vedúci: Tomáš Fabián
- Oponent: Martin Němec
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBachelor programme / odbor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Fractal Terrain Generation
Adam Jurík -
Multi-Fractal Terrain Generation
Jakub Kříž -
Generování terénu s využitím voxelové struktury
Michal Černý -
Generování terénu na GPU
Tomáš Javorský -
Metody generování terénu v počítačové grafice
Vojtěch Pavlas -
Procedurální generování terénu v reálném čase
Michal Kuderjavý -
Procedurální generování terénu s možností hledání cest
Pavla GROSSMANNOVÁ -
Generování terénu pomocí fraktalových algoritmů
Václav KŘUPKA