Václav KŘUPKA

Bakalářská práce

Generování terénu pomocí fraktalových algoritmů

Terrain generation with fractal algorithms
Anotace:
Tato práce se zabývá procedurálním generováním uv mapovaného terénu v reálném čase. Pro generaci výškových map terénu jsou využity 2 různé šumové funkce složené do fraktálového algoritmu. Na mesh terénu je aplikovaná textura kombinací blendování textur podle výšky a sklopení povrchu. Dále se zabýváme optimalizací řešení pomocí LOD techniky. Výsledkem této práce je implementace všech nabytých znalostí …více
Abstract:
The theme of this thesis is proceduraly generated, uv mapped terrain, running in real time. Terrain heightmaps are generated by 2 different noise functions, combined into an fractal algorithm. Terrain textures are applied by texture blending, based on height and slope of the surface. Optimalizations are also being dealt with, by the use of LOD technique. Finally all the theoretical knowledge is implemented …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2015
Zveřejnit od: 7. 7. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 8. 2015
  • Vedoucí: Ing. David Bražina, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KŘUPKA, Václav. Generování terénu pomocí fraktalových algoritmů. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.7.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 7. 7. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Přírodovědecká fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Informatika / Informatika - Anglický jazyk a literatura (dvouoborové)

Práce na příbuzné téma