Bc. Kateřina ŠTOLOVÁ

Diplomová práce

Mechanismus sociokognitivního konfliktu, coby nástroje vzdělávání a výchovy žáků v expresivně tvořivých činnostech ve výtvarné výchově

The mechanism of socio cognitive conflict as a tool of education in expressively creative activities in art education
Anotace:
Předmětem diplomové práce je zopakování modifikované experimentální učební úlohy využívané v longitudinálním výzkumu výtvarného vyjádření emocí technikou nefigurativní malby u jedenáctiletých dětí. Obsahem zadání experimentální úlohy pro žáky je malba jednoho ze sedmi nabídnutých námětů (označení emocí) a následná reflexe, interpretace a hodnocení vzniklých děl. Dialogické řešení reflektivní fáze výuky …více
Abstract:
The topic of the thesis is the mechanism of socio-cognitive conflict as a tool of education in expressively creative activities in art education. The thesis is conceived in a theoretical part and a practical part. In the theoretical part is described the mechanism of socio-cognitive conflict and its role and benefits in education and its connection to curriculum. The work then focuses on the importance …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jindřich Lukavský, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠTOLOVÁ, Kateřina. Mechanismus sociokognitivního konfliktu, coby nástroje vzdělávání a výchovy žáků v expresivně tvořivých činnostech ve výtvarné výchově. Plzeň, 2016. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/