Mechanismus sociokognitivního konfliktu, coby nástroje vzdělávání a výchovy žáků v expresivně tvořivých činnostech ve výtvarné výchově – Bc. Kateřina ŠTOLOVÁ
Bc. Kateřina ŠTOLOVÁ
Diplomová práce
Mechanismus sociokognitivního konfliktu, coby nástroje vzdělávání a výchovy žáků v expresivně tvořivých činnostech ve výtvarné výchově
The mechanism of socio cognitive conflict as a tool of education in expressively creative activities in art education
Anotace:
Předmětem diplomové práce je zopakování modifikované experimentální učební úlohy využívané v longitudinálním výzkumu výtvarného vyjádření emocí technikou nefigurativní malby u jedenáctiletých dětí. Obsahem zadání experimentální úlohy pro žáky je malba jednoho ze sedmi nabídnutých námětů (označení emocí) a následná reflexe, interpretace a hodnocení vzniklých děl. Dialogické řešení reflektivní fáze výuky …víceAbstract:
The topic of the thesis is the mechanism of socio-cognitive conflict as a tool of education in expressively creative activities in art education. The thesis is conceived in a theoretical part and a practical part. In the theoretical part is described the mechanism of socio-cognitive conflict and its role and benefits in education and its connection to curriculum. The work then focuses on the importance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jindřich Lukavský, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTOLOVÁ, Kateřina. \textit{Mechanismus sociokognitivního konfliktu, coby nástroje vzdělávání a výchovy žáků v expresivně tvořivých činnostech ve výtvarné výchově}. Online. Diplomová práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/2ulvaa/.
Jak správně citovat práci
ŠTOLOVÁ, Kateřina. Mechanismus sociokognitivního konfliktu, coby nástroje vzdělávání a výchovy žáků v expresivně tvořivých činnostech ve výtvarné výchově. Plzeň, 2016. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / VVJ
Práce na příbuzné téma
-
Reflexe jako nástroj procesů rozvíjení didaktických znalostí obsahu
Jana Chocholatá -
Návrh na transformaci vzdělávacího obsahu s názvem Regiony světa na herní systém s rozvojem mezipředmětových vztahů a klíčových kompetencí
Petr Beran -
Nonverbální prvky v učebnicích zeměpisu jako nástroj didaktické transformace
Tomáš Janko -
Transformace technologie šperkařství do výuky technických předmětů na 2. stupni základních škol
Milan ŠTAJGR -
Terénní výuka v environmentální výchově s využitím expresivních tvořivých úloh
Denisa Reimannová -
Dětský výtvarný projev a digitální média
Šárka Satrapová -
Absorpce - vnější vlivy a výtvarný projev
Jana Chlebíková -
Přirozený a spontánní výtvarný projev dospívajících
Kamila Gojná