Problematika inkluze na základní škole – Magdaléna Šrůtová
Magdaléna Šrůtová
Bachelor's thesis
Problematika inkluze na základní škole
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou zvládání inkluze na základní škole. Cílem této práce je zmapování procesu inkluzivního vzdělávání a zhodnocení silných a slabých stránek. Práce je rozdělena na teoretickou a výzkumnou část. V teoretické části jsou představeny všeobecné informace o inkluzi včetně ukázek několika projektů na její podporu a ukázek několika výzkumů zabývajících se podobnou problematikou …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of managing inclusion in elementary school. The aim of the thesis is to map the process of inclusive education and evaluate its strengths and weaknesses. The thesis is divided into theoretical part and research part. The theoretical part presents general information about inclusion, including examples of several projects to support it and examples of several …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / odbor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová