Pavla Majerová, DiS.
Bakalářská práce
Reklama a generace Z
Advertising and Generation Z
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zkoumání evoluce vztahu jednotlivců k reklamě. Konkrétně vztahů a postojů zástupců generace Z. Teoretická část je věnována popisu jednotlivých způsobů a cest, kterými je dnes možné dostat reklamní sdělení k jeho příjemci. Zabývá se časem, který s jednotlivými médii trávíme a závislostí tohoto jevu na výši mediálních investic, které každoročně do masmédií plynou. Teoretická …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to examine the relationship and attitudes of representatives of Generation Z to the advertisement. The theoretical part is devoted to the description of ways and forms by which it is possible today to get an advertising message to its recipient. It deals with the time we spend with individual media and the amount of media investments that flow into the mass media …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Majerová, Pavla. Reklama a generace Z. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Anna Štefánková -
Nové formy marketingové komunikace
Martin Kadlec -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Veronika Kuchárová -
Moderní formy marketingové komunikace
Jakub Hrabák -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Jakub Hrabák -
Moderní formy marketingové komunikace
Tomáš Komenda -
Formy marketingové komunikace jazkových škol v ČR se zacílením na širokou veřejnost.
Zuzana Dvořáková -
Moderní formy marketingové komunikace
Lidia Panova