Pavla Majerová, DiS.

Bakalářská práce

Reklama a generace Z

Advertising and Generation Z
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zkoumání evoluce vztahu jednotlivců k reklamě. Konkrétně vztahů a postojů zástupců generace Z. Teoretická část je věnována popisu jednotlivých způsobů a cest, kterými je dnes možné dostat reklamní sdělení k jeho příjemci. Zabývá se časem, který s jednotlivými médii trávíme a závislostí tohoto jevu na výši mediálních investic, které každoročně do masmédií plynou. Teoretická …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to examine the relationship and attitudes of representatives of Generation Z to the advertisement. The theoretical part is devoted to the description of ways and forms by which it is possible today to get an advertising message to its recipient. It deals with the time we spend with individual media and the amount of media investments that flow into the mass media …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PaedDr. Marcela Göttlichová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Majerová, Pavla. Reklama a generace Z. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace