Analýza umísťování konkrétního produktu na trh – Ing. Václav Kameníček
Ing. Václav Kameníček
Diplomová práce
Analýza umísťování konkrétního produktu na trh
Analysis of product positioning on the market
Anotace:
Předmětem diplomové práce Umísťování značky na trhu je analýza společností AG FOODS Group, a.s.navrhovaného umístění značky Fresh Fruits a návrh nového konceptu umístění značky na trhu. Teoretická část se zabývá charakteristikou procesu umísťování značky na trhu a procesy, za kterých koncepce umístění, neboli positioningu vychází. Praktická část se věnuje návrhu positioningu značky Fresh Fruits na …víceAbstract:
The goal of submitted thesis: Brand positioning is the analysis of the positioning concept of the brand called Fresh Fruits suggested by company AG FOODS Group and proposal of the new positioning concept of the brand on the market. The theoretical part is concentrated on characterizing the process called positioning of the brand on the market and processes related to the positioning. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ml2nn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2006
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
The Importance of Human Rights Education in Social Work Practice: A Study of Social Work Curricula in Universities of the Czech Republic
Mohammad Ali Akbar -
How the Influencer/Celebrity Brand Endorsement and the Identity of the Endorser Influence the Customer Engagement.
Mohamed Amine Najid -
The impact of personal image on the brand
Daria Liashenko -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
The Brand Ambassadors of Cosmetics Brands and Their Relevance for Generation Z on The Example of the Czech Republic
Andrea Wimberská -
The lobby of a province in the Committee of the Regions and the effect of the internal organisation
Claudia van der Pol -
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
Adrian Wolkersdorf -
Assessment of the financial position and performance of the company O2 operating in the telecommunications industry in the Czech Republic
Weiheng Rao