Ing. Václav Kameníček

Diplomová práce

Analýza umísťování konkrétního produktu na trh

Analysis of product positioning on the market
Anotace:
Předmětem diplomové práce Umísťování značky na trhu je analýza společností AG FOODS Group, a.s.navrhovaného umístění značky Fresh Fruits a návrh nového konceptu umístění značky na trhu. Teoretická část se zabývá charakteristikou procesu umísťování značky na trhu a procesy, za kterých koncepce umístění, neboli positioningu vychází. Praktická část se věnuje návrhu positioningu značky Fresh Fruits na …více
Abstract:
The goal of submitted thesis: Brand positioning is the analysis of the positioning concept of the brand called Fresh Fruits suggested by company AG FOODS Group and proposal of the new positioning concept of the brand on the market. The theoretical part is concentrated on characterizing the process called positioning of the brand on the market and processes related to the positioning. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 9. 2006
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta