Zuzana Sleziaková

Master's thesis

The Millennial Shopper: Rethinking Customer Experience in the Digital Age

Zákazník "Millennial": Přehodnocení zkušeností zákazníků v digitálním věku
Abstract:
Cílem předkládané diplomové práce je prozkoumat nákupní preference českých zákazníků generace "Millennials", kteří brzy budou reprezentovat největší spotřebitelský segment na trhu. V teoretické části se diskutuje o různých maloobchodních modelech a jejich vývoji v čase, spolu s technologiemi, které mění tradiční tvář maloobchodu. Pro poskytnutí teoretického základu pro pozdější analýzu, tato část dále …more
Abstract:
The objective of the presented master’s thesis is to investigate the shopping preferences of Czech millennial customers, who will soon represent the largest consumer segment in the marketplace. The theoretical part discusses different retail business models and their evolution over time, along with disruptive technologies, changing the traditional face of retail. To provide a theoretical basis for …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 2. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 9. 2017
  • Supervisor: Markéta Lhotáková
  • Reader: Květa Olšanová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71341

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / International Management