The Millennial Shopper: Rethinking Customer Experience in the Digital Age – Zuzana Sleziaková
Zuzana Sleziaková
Master's thesis
The Millennial Shopper: Rethinking Customer Experience in the Digital Age
Zákazník "Millennial": Přehodnocení zkušeností zákazníků v digitálním věku
Abstract:
Cílem předkládané diplomové práce je prozkoumat nákupní preference českých zákazníků generace "Millennials", kteří brzy budou reprezentovat největší spotřebitelský segment na trhu. V teoretické části se diskutuje o různých maloobchodních modelech a jejich vývoji v čase, spolu s technologiemi, které mění tradiční tvář maloobchodu. Pro poskytnutí teoretického základu pro pozdější analýzu, tato část dále …moreAbstract:
The objective of the presented master’s thesis is to investigate the shopping preferences of Czech millennial customers, who will soon represent the largest consumer segment in the marketplace. The theoretical part discusses different retail business models and their evolution over time, along with disruptive technologies, changing the traditional face of retail. To provide a theoretical basis for …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 2. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71341
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2017
- Supervisor: Markéta Lhotáková
- Reader: Květa Olšanová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71341
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Management
Theses on a related topic
-
Inovace marketingového komunikačního mixu vybraných podniků z odvětví maloobchodního prodeje kancelářských a školních potřeb v digitálním prostředí
Adéla Vilímková -
Logistické procesy a inovace v maloobchodě Lidl
Natálie Břichnáčová -
Inovácie a český retail business
Maroš Pecho -
Expanding a retail company online
Marek Andreánsky -
VĚRNOSTNÍ APLIKACE RETAILOVÝCH ŘETĚZCŮ V ČR A JEJICH INOVACE
Dominik Drobný -
Critical Factors for the Successful Introduction of Internal Communication Portals in the Retail Sector
Stefanie Eckart -
Inovace v maloobchodě – příklady dobré praxe
Adéla Klimešová