Internetový marketing jako způsob zvýšení konkurenceschopnosti mezinárodní společnosti na trhu ekologických služeb – Denys Vlasenko
Denys Vlasenko
Bakalářská práce
Internetový marketing jako způsob zvýšení konkurenceschopnosti mezinárodní společnosti na trhu ekologických služeb
Internet marketing as a way to increase the competitiveness of an international company on the market of ecological services
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá online marketingem jako způsobem zvýšení konkurenceschopnosti společnosti. Ve vztahu ke konkrétní společnosti hodnotí její potenciální možnosti k zavedení nástrojů online marketingu. Důraz je kladen na vlastnosti jednotlivých nástrojů online marketingu a jejich vhodnost pro společnost působící na trhu ekologických služeb. Bylo zjištěno, že výběr správných nástrojů online …víceAbstract:
The Bachelor’s thesis deals with online marketing as a way to increase the competitiveness of the company. The potential opportunities for the implementation of online marketing tools were considered on the specific company example. The online marketing tools were characterized and the relevance of their implementation for companies operating in the market of ecological services were analyzed. It has …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 9. 2016
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82803
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedoucí: Dana Zadražilová
- Oponent: Václav Zadražil
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VLASENKO, Denys. \textit{Internetový marketing jako způsob zvýšení konkurenceschopnosti mezinárodní společnosti na trhu ekologických služeb}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/2ve9c7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82803
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
The Proposal of Key Performance Indicators Management to Achieve the Defined Financial Objectives of the Selected Company
Barbora Petrželová -
Analýza dat Condition Monitoringu pro potřeby Key Performance Indicators (KPI)
Jan Kelbl -
Improvement and support of the Management control system in DB Schenker Maintenance for the better use of Key Performance Indicators and Business Intelligence Reporting
Dominic Tafadzwa Takaendisa -
Development of a Social Network Monitoring Framework and Key Performance Indicators for a Professional Haircare Company
Julia Elisabeth Maurer -
Key Performance Indicators of customer service in SYKES outsourcing company
Petra Sitková -
Use of modern performance measures in the automotive industry
Sanjeev K C -
Využití klíčových ukazatelů výkonu pro strategické řízení podniku
Rostislav Kubánek -
Skryté předpoklady hodnocení přírody v ekologické ekonomii: Analýza multikriteriálních přístupů
Martin Černý