Marketing na sociálnych médiách so zameraním na cestovný ruch – Barbora Lebedová
Barbora Lebedová
Diplomová práce
Marketing na sociálnych médiách so zameraním na cestovný ruch
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Anotace:
Sociální média jsou trendem současné doby a stále více firem implementuje sociální marketingové strategie. Práca pojednáva o potenciálu, príležitostech a přínosech sociálních médií v oblasti marketingové komunikace firem se zaměřením na specifika marketingu v oblasti cestovního ruchu. Cílem práce je zhodnocení a anylýza tohoto potenciálu a vytvoření doporučení pro zainteresované subjekty cestovního …víceAbstract:
Nowadays, social media are the current trend and more and more companies are implementing social marketing strategies. The thesis discusses the potential, opportunities and advantages of social media. Special focus is on the specifics of marketing in the tourism and travel industry. The goal of this thesis is to analyze and to assess the true potential in order to form recommendations aimed for the …víceAbstract:
Sociálne médiá sú trendom súčasnej doby a čoraz viac firiem implementuje sociálne marketingové stratégie. Práca pojednáva o potenciále, príležitostiach a prínosoch sociálnych médií v oblasti marketingovej komunikácie firiem so zameraním na špecifiká marketingu v oblasti cestovného ruchu. Cieľom práce je zhodnotenie a anylýza tohto potenciálu a vytvorenie odporúčaní pre zainteresované subjekty cestovného …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33386
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2012
- Vedoucí: Martin Vaško
- Oponent: Jana Valentová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33386
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Leveraging Digital Marketing Channels in Travel, Leisure and Hospitality Industries
Mitali Patel -
Online Marketing of C-Travel Inc.
Laura Hošek -
Role of Nepalese Travel Agencies in Promoting Rural Tourism
Sheby Shrestha -
Marketing Approaches Implementation in Contemporary Tourism Industry
Oleksandra Gladchenko -
Movie-induced tourism. Analysis of benefits and challenges for destination marketing and development
Daria Kireeva -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
Dopady krize způsobené Covid-19 na podnikání v cestovním ruchu v ČR
Petr Trnka -
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková