Bc. Lenka Pavlová
Bachelor's thesis
Marketingový mix vybraného podniku
Marketing mix of the selected company
Abstract:
Bakalářská práce na téma Marketingový mix vybraného podniku je zaměřena na českou vzdělávací společnost 1.VOX, a.s. Cílem bakalářské práce je analýza současného marketingového mixu vybraného podniku a sestavení doporučení pro jeho zlepšení. Práce je rozdělena do tří kapitol, ve kterých se prolíná teoretická a praktická část. První kapitola je věnována situační analýze, ze které vyplývá, jaké místo …moreAbstract:
This thesis on marketing mix of selected company is focused on the Czech educational company 1.VOX, a.s. The objective of the thesis is to analyze the current marketing mix of selected company and build recommendations for its improvement. The work is split into three chapters, where a theoretical and a practical parts blend. The first chapter is dedicated to situational analysis, which shows what …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/tk16b/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2015
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza komunikační kampaně
Mirko Tomášek -
Návrh komunikační kampaně
Martina Kabáčová -
Analýza komunikační kampaně podniku
Tereza Nováková -
Návrh komunikační kampaně pro aktivity Odboru výzkumu Rektorátu Masarykovy univerzity
Matej Nociar -
Distribuční politika vybraného podniku
Romana Kohoutová -
Odbytová politika v podniku
Kristýna Cejnková -
Odbytová politika v podniku
Marie Netolická -
Odbytová politika v podniku
Petr Vlašín