Marketingový mix vybraného podniku – Bc. Lenka Pavlová
Bc. Lenka Pavlová
Bakalářská práce
Marketingový mix vybraného podniku
Marketing mix of the selected company
Anotace:
Bakalářská práce na téma Marketingový mix vybraného podniku je zaměřena na českou vzdělávací společnost 1.VOX, a.s. Cílem bakalářské práce je analýza současného marketingového mixu vybraného podniku a sestavení doporučení pro jeho zlepšení. Práce je rozdělena do tří kapitol, ve kterých se prolíná teoretická a praktická část. První kapitola je věnována situační analýze, ze které vyplývá, jaké místo …víceAbstract:
This thesis on marketing mix of selected company is focused on the Czech educational company 1.VOX, a.s. The objective of the thesis is to analyze the current marketing mix of selected company and build recommendations for its improvement. The work is split into three chapters, where a theoretical and a practical parts blend. The first chapter is dedicated to situational analysis, which shows what …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tk16b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza komunikační kampaně
Mirko Tomášek -
Návrh komunikační kampaně
Martina Kabáčová -
Analýza komunikační kampaně podniku
Tereza Nováková -
Návrh komunikační kampaně pro aktivity Odboru výzkumu Rektorátu Masarykovy univerzity
Matej Nociar -
Distribuční politika vybraného podniku
Romana Kohoutová -
Odbytová politika v podniku
Kristýna Cejnková -
Odbytová politika v podniku
Marie Netolická -
Odbytová politika v podniku
Petr Vlašín