Petra Salvi

Bakalářská práce

International Strategies of Czech Enterprises

Mezinárodní strategie českých podniků
Anotace:
Cílem této práce bylo v prvé řadě nastudování a identifikace čtyř mezinárodních strategií, jmenovitě: Globální, Multinazionální, Internazionální a Transnazionální, definovaných autory Christopher A. Bartlett a Sumantra Ghoshal ve svém díle: BARTLETT, C.A. & GHOSHAL, S. Managing across borders: the transnational solution -- 2nd ed. Harvard Business School Press, Boston, Massachusetts(1998) ISBN 0-87584 …více
Abstract:
This paper examines the research of Bartlett and Ghoshal on managing businesses across borders and applies their findings to the specific Czech context. By doing this, the work briefly examines the historical, cultural and environmental factors that have influenced the development of Czech companies particularly in international markets, to determine the peculiarities of Czech organisations operating …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 1. 2011
  • Vedoucí: Jiří Dvořák
  • Oponent: Pavel Štrach

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/23583