Ing. Sandra Holubová

Bakalářská práce

Limbické typy , vliv pohlaví a věku zákazníka na rozdíly v preferencích

Limbic types, the influence of gender and age of the customer on the differences in preferences
Anotace:
Neuromarketing je téma, o kterém se bude mluvit ještě po několik dalších desítek let. Stojíme u jeho zrodu a počátek je to velmi slibný. V současné době se polemizuje, jestli se dá vyhnout obrovskému propadu zaváděných výrobků nebo jestli se dá předpovědět jejich úspěch. Vždyť nakouknout do lidského mozku je velké lákadlo, nejen pro obchodníky. Během tvorby mé bakalářské práce jsem čerpala především …více
Abstract:
Neuromarketing is the topic, that will be spoken for another tens years. We are standing at its birth and we have to say its beginning is realy perspektive. In these days we polemize if we can remain away of the dead failure of good or if we can predict its success. To be sure, peep in the human brain is a big attraction not only for businessman. For my bachelor work I used mainly foreign literary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Jaroslav Jančík
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní