Limbické typy , vliv pohlaví a věku zákazníka na rozdíly v preferencích – Ing. Sandra Holubová
Ing. Sandra Holubová
Bakalářská práce
Limbické typy , vliv pohlaví a věku zákazníka na rozdíly v preferencích
Limbic types, the influence of gender and age of the customer on the differences in preferences
Anotace:
Neuromarketing je téma, o kterém se bude mluvit ještě po několik dalších desítek let. Stojíme u jeho zrodu a počátek je to velmi slibný. V současné době se polemizuje, jestli se dá vyhnout obrovskému propadu zaváděných výrobků nebo jestli se dá předpovědět jejich úspěch. Vždyť nakouknout do lidského mozku je velké lákadlo, nejen pro obchodníky. Během tvorby mé bakalářské práce jsem čerpala především …víceAbstract:
Neuromarketing is the topic, that will be spoken for another tens years. We are standing at its birth and we have to say its beginning is realy perspektive. In these days we polemize if we can remain away of the dead failure of good or if we can predict its success. To be sure, peep in the human brain is a big attraction not only for businessman. For my bachelor work I used mainly foreign literary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d3z2h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Jančík
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Strategic analysis of the company "Magnit" on the Russian market
Adylbek Aydarkulov -
Principles of market segmentation in tourism industry
Larisa Teterina -
Methodology of B2B Customer Segmentation in the Utilities on the Czech Market: Tool for Customer Classification into Segments
Andrea Filová -
Analysis of current segmentation procedures within the 3M Industry and Transportation Department and recommendations for future segmentation approaches
Verena Breitbach -
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Vendula Holá -
Marketingový výzkum
Martina Coňková -
Marketingový výzkum pro vybranou společnost
Sylva Jungová -
Limbický marketing (Marketingová strategie zaměřená na limbický systém)
Martina Poláková