Obchodní analýza – důležitá fáze vývoje nového produktu – Bc. Stanislav Mottl
Bc. Stanislav Mottl
Diplomová práce
Obchodní analýza – důležitá fáze vývoje nového produktu
Business analysis - an important phase of new product development
Anotace:
Diplomová práce se zabývá nabídkou a dostupností bezlepkových potravin na základních školách v České republice. Práce je členěna na tři části: teoretickou, praktickou a návrhovou. Cílem práce je analyzovat současný stav nabídky potravin pro celiaky na základních školách. Pro účely práce bylo provedeno dotazníkové šetření, při kterém bylo osloveno 4149 potenciálních respondentů z řad vedení základích …víceAbstract:
This thesis deals with the supply and availability of gluten-free foods in elementary schools in the Czech Republic. The work is divided into three parts: theoretical, practical and design. The aim is to analyze the current state of the supply of food for celiacs in primary schools. For the purpose of this work was carried out a survey in which were approached 4149 potential respondents from among …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 11. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/8384/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MOTTL, Stanislav. \textit{Obchodní analýza – důležitá fáze vývoje nového produktu}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/2vt4mz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza učebnice pro odborný předmět Marketing SOŠ
Ondřej Dufek -
Direct Marketing of the selected company
Islam Melordoyev -
Personální marketing v obchodní společnosti
Lucie Provazníková