Individuální rozvoj dítěte v dětském domově: vychovatelé a extrinsická motivace – Bc. Aneta Münzbergerová
Bc. Aneta Münzbergerová
Bachelor's thesis
Individuální rozvoj dítěte v dětském domově: vychovatelé a extrinsická motivace
Individual development of children in children's home: carers and extrinsic motivation
Abstract:
Práce se zaměřuje na přístup vychovatelek k motivaci dětí v dětském domově. Cílem práce bylo zjistit, jakými metodami vychovatelky motivují děti v domově umístěné a zda se jim dostává individuální podpory. Výzkumu se účastnilo šest dětí ve věku od sedmi do šestnácti let a dvě vychovatelky jednoho oddělení dětského domova, jehož jméno z důvodu udržení anonymity neuvádíme. Data byla sbírána prostřednictvím …moreAbstract:
The study focuses on the approach of carers in their motivation of children in children's home. The aim of the thesis was to find out which methods the carers use to motivate the children and whether they receive individual support. The research sample consisted of six children aged between seven and sixteen, and two female carers of one unit of the children's home. For maintaining the anonymity, we …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/qlnv3/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2018
- Supervisor: PhDr. Kateřina Bartošová, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. Jana Marie Havigerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MÜNZBERGEROVÁ, Aneta. \textit{Individuální rozvoj dítěte v dětském domově: vychovatelé a extrinsická motivace}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2018. Available from: https://theses.cz/id/2vtnkp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Individuální přístup k žákům se speciálními potřebami a k žákům z neúplných rodin
Marie Zaoralová -
Individuální přístup k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami při odborném vzdělávání
Jana Doležalová -
Individuální přístup v organizaci služeb sociální práce
Hana HOFFMANOVÁ -
Individuální přístup při práci s dětmi a mladistvými ve vyloučených lokalitách
Rozina RIBEIRO MONTEIRO -
Individuální přístup k rozvoji sociálních kompetencí u dětí předškolního věku s ohledem na typ vztahové vazby.
Ivona Hoření -
Individuální přístup k žákům v době po dlouhodobé distanční výuce
Veronika ČUJKOVÁ -
Individuální přístup v procesu individuálního plánování v domovech pro seniory
Eduard Jiroušek -
Individuální přístup k řešení životní situace seniorů v pobytovém zařízení
Zuzana Švancarová