Pořádání veřejné akce Vinobraní na Grébovce 2014 – Jan Vančura
Jan Vančura
Bakalářská práce
Pořádání veřejné akce Vinobraní na Grébovce 2014
The Organizing a Public Event - Vintage at Grébovka
Anotace:
Tato práce se v teoretické části zabývá problematikou eventů jako nástroje komunikačního mixu. Analyzuje možnosti využití eventů za účelem splnění obchodních cílů, nebo za účelem interní komunikace společností. Práce se zaměřuje především na sponzorství akcí a mediální partnerství. Tyto dvě věci jsou nedílnou a nezbytnou součástí při pořádání větších veřejných akcí. V praktické části poté popsanou …víceAbstract:
The theoretical part of this thesis is focused on an issue of events as a tool of communication mix. It analyses the possibilities of using the events in order to meet the business aims, or for internal communication of the companies. It is mainly focused on a media partnership and sponsorship of the events. These two things are an integral and essential part of organizing any large public event. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vančura, Jan. Pořádání veřejné akce Vinobraní na Grébovce 2014. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Současný trend Public Relations a PR v GfK
Eva Špačková -
Podpora prodeje a PR na internetu jako nástroj pro posilování vztahů se zákazníky
Anna Benešová -
Současná podoba prestižních filmových cen Oscar optikou politické korektnosti a dopad nového kodexu na výrobu, PR a marketing vítězných snímků
Emma Tomanová -
Event marketing – využívání mobilní aplikace Znojemské vinobraní
Tereza Muchová -
Hodnocení spokojenosti návštěvníků vybraného eventu - Znojemské historické vinobraní 2019
Kateřina KLEMPOVÁ -
Šetření postojů k akci cestovního ruchu - Znojemské historické vinobraní
Alexandr Tokár -
Vinařská turistika na příkladu vybrané akce Pálavského vinobraní
Veronika Cimermanová -
Programová nabídka a komunikace Znojemského historického vinobraní
Kristýna Musilová