Jan Vančura
Bachelor's thesis
Pořádání veřejné akce Vinobraní na Grébovce 2014
The Organizing a Public Event - Vintage at Grébovka
Abstract:
Tato práce se v teoretické části zabývá problematikou eventů jako nástroje komunikačního mixu. Analyzuje možnosti využití eventů za účelem splnění obchodních cílů, nebo za účelem interní komunikace společností. Práce se zaměřuje především na sponzorství akcí a mediální partnerství. Tyto dvě věci jsou nedílnou a nezbytnou součástí při pořádání větších veřejných akcí. V praktické části poté popsanou …moreAbstract:
The theoretical part of this thesis is focused on an issue of events as a tool of communication mix. It analyses the possibilities of using the events in order to meet the business aims, or for internal communication of the companies. It is mainly focused on a media partnership and sponsorship of the events. These two things are an integral and essential part of organizing any large public event. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 30. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vančura, Jan. Pořádání veřejné akce Vinobraní na Grébovce 2014. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Současný trend Public Relations a PR v GfK
Eva Špačková -
Podpora prodeje a PR na internetu jako nástroj pro posilování vztahů se zákazníky
Anna Benešová -
Současná podoba prestižních filmových cen Oscar optikou politické korektnosti a dopad nového kodexu na výrobu, PR a marketing vítězných snímků
Emma Tomanová -
Event marketing – využívání mobilní aplikace Znojemské vinobraní
Tereza Muchová -
Hodnocení spokojenosti návštěvníků vybraného eventu - Znojemské historické vinobraní 2019
Kateřina KLEMPOVÁ -
Šetření postojů k akci cestovního ruchu - Znojemské historické vinobraní
Alexandr Tokár -
Vinařská turistika na příkladu vybrané akce Pálavského vinobraní
Veronika Cimermanová