Lucie RYPÁČKOVÁ

Bakalářská práce

Phraseologismen in der deutschen Werbung

Phraseologism in advertisement
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of the phraseologisms found in a German advertisement. The thesis is divided into two main parts. There is theoretical part and practical part. The aim of the theoretical part is to introduce and explain basic terms of adverts and phraseology and describe basic unit of phraseology, its properties and other dividing aspects. Furthermore it describes the …více
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce jsou frazeologismy v německé reklamě. Práce se dělí na dvě hlavní části - teoretickou a praktickou. Teoretická část má za úkol přiblížit pojmy z oblasti reklamy a frazeologie, popsat základní jednotku frazeologie, její vlastnosti a různá hlediska, podle nichž lze frazeologismy dělit. Dále popisuje úlohy, které plní frazeologismy v německé reklamě. V praktické části jsou …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Prof. PhDr. Věra Höppnerová, DrSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RYPÁČKOVÁ, Lucie. Phraseologismen in der deutschen Werbung. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta pedagogická

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání