Iveta Máková
Bakalářská práce
Role evaluace
The role of evaluation
Anotace:
Tato práce je zasvěcena tématu hodnocení ve školním vzdělávání. Pokrývá jeho nejdůležitější aspekty, a to zejména ty, které jsou potřebné na základní škole. Hned v úvodu přibližuji hodnocení jako součást každodenního lidského života a dále také jeho podíl v pedagogické činnosti. Diferencuji rozdíl mezi hodnocením a evaluací, která je podrobněji popsána v šesté kapitole. Předchází tomu ovšem mnoho informací …víceAbstract:
This work is dedicated to the theme of evaluation in school environment. It covers all its most important aspects. Particularly those which are needed at elementary school. Right in the beginning I give an idea of assessing as a part of human daily life and I continue with its participation in pedagogical activities. I distinguish between assessment and evaluation, which I describe in detail in the …víceKlíčová slova
hodnocení evaluace základní škola Princip pozitivního přístupu komunikativní přístup klasifikace slovní hodnocení SERR sebereflexe autoevaluace assessment evaluation elementary school The principle of positive approach communicative approach classification verbal assessment CEFR self-reflection auto evaluation
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 9. 2014
Identifikátor:
http://is.akcentcollege.cz/th/4414/ac_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 9. 2014
- Vedoucí: Mgr. Květa Suchánková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Karolina Duschinská, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKCENT CollegeAKCENT College
Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Angličtina jako cizí jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Grammar Translation Method and Communicative Approach in Teaching English
Gabriela Vašátová -
Application of communicative approach principles in English language teaching
Markéta Vysloužilová -
Komunikativní přístup ve výuce francouzštiny jako cizího jazyka
Lucie DVOŘÁKOVÁ -
Komunikativní přístup v hodině francouzštiny
Šárka Kovaříková -
Alternative ways of assessment at elementary school
Lucie Novotná -
Alternative ways of assessment at elementary school
Lucie Novotná -
Classification of the Question: English and Czech Comparison
Helena Špiříková -
Klasifikace kognitivní náročnosti úloh zeměpisné olympiády pro 6. ročník základní školy v roce 2020/2021
Jakub Andrle