Návrh obchodně úspěšného webu a trendy v online marketingu – Bc. Jana JONÁŠOVÁ
Bc. Jana JONÁŠOVÁ
Master's thesis
Návrh obchodně úspěšného webu a trendy v online marketingu
Design of a commercially successful website and online marketing trends
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je ukázat, jakým způsobem lze navrhnout obchodně úspěšný web a jaké jsou možnosti jeho následné propagace. Nejprve je udělán uživatelský výzkum a analýza konkurence, na základě čehož je navržen a vytvořen nový web. Následně je tento web podpořen některými nástroji online marketingu.Abstract:
The aim of this thesis is to show how to design a commercially successful website and what are the possibilities of its succesive promotion. First a user research and analysis of competition is done and on the basis of this a new website is designed and created. After its implementation this site is then supported by several online marketing tools.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zverejniť od: 15. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Ladislav Beránek, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JONÁŠOVÁ, Jana. Návrh obchodně úspěšného webu a trendy v online marketingu. Č. Budějovice, 2016. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
System Engineering and Informatics / Economic Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Design kurzu zaměřeného na monitoring technologií určeného pro rodiče dětí na základní škole
Daniela Kasalová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Stav a hodnocení integrační politiky cizinců-třetizemců na území Olomouckého kraje perspektivou sociálních pracovníků Centra na podporu integrace cizinců v Olomouci
Daria Telnova -
Design analytických metrik jako výstup kolaborativní imerzivní virtuální reality zaměřené na vzdělávací procesy
Jan Fitz -
Prototype design for the Setkávač mobile application according to the UI/UX design principles
Elina Salnikova -
Marketing na Instagramu a vliv influencerů na nákupní chování vybrané skupiny lidí v ČR
Tereza VESELÁ -
Politický marketing na sociálních sítích se zaměřením na Českou republiku
Táňa Nývltová -
Green Marketing v kozmetike a jeho vplyv na generáciu Z
Emma Mária Brtáňová
Názov
Vložil
Vložené
Práva