Projekt zlepšení kvality služeb hotelu Skanzen – Bc. Adéla Magdálková
Bc. Adéla Magdálková
Diplomová práce
Projekt zlepšení kvality služeb hotelu Skanzen
Project to Increase the Quality of Services at Skanzen Hotel
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení kvality poskytovaných služeb hotelu Skanzen. Data byla zpracována prostřednictvím analýzy vnitřního a vnějšího prostředí. Vyhodnocení analýzy bylo provedeno plus/minus maticí analýzy SWOT, která poukázala na hlavní slabé stránky hotelu - chybějící program pro děti, vzhled webových stránek, dopravní dostupnost, nízkou návštěvnost restaurace a nedostatek personálu …víceAbstract:
My thesis is aimed at improving the quality of services provided at the Skanzen Hotel. Data were analyzed by analysis of the internal and external environment. Evaluation of the analysis was done by SWOT analysis, which points to the main weaknesses of the hotel - the missing children's program, site design, accessibility, low attendance and lack of restaurant staff at the restaurant. This plan was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Magdálková, Adéla. Projekt zlepšení kvality služeb hotelu Skanzen. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing hotelových služeb – získávání a rozšíření klientely na
Mariana Pascual -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Marketing hotelových služeb
Miroslava Veverková -
Marketing hotelových služeb
Eva Chrudimská -
Marketing hotelových služeb
Zuzana KAPITÁNOVÁ -
Marketing hotelových služeb
Ivana Pořická -
Marketing hotelových služeb
Jana Titzová -
Marketing hotelových služeb
Klára MALÁ