Vliv barevného spektra na nákupní rozhodování v marketingu – Eliška LUKEJOVÁ
Eliška LUKEJOVÁ
Bakalářská práce
Vliv barevného spektra na nákupní rozhodování v marketingu
The influence of color spectrum on shopping behavior in marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce za zaobírá vlivem barevného spektra na nákupní rozhodování v marketingu. Cílem práce je zjistit, zda barevné spektrum ovlivňuje zákazníka natolik, že díky němu provádí svá rozhodnutí a také ověřit replikovatelnost předchozích studií pomocí lehce odlišné metody, která využívá barevná spektra. Vyhodnocení předem stanovených tvrzení probíhalo na základě dotazníkového šetření u 246 …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the influence of the color spectrum on purchasing decisions in marketing. The aim of this work is to find out whether the color spectrum affects the customer so much that he makes his decisions based on the spectrum and also to verify the replicability of previous studies using a slightly different method that uses color spectrum. The evaluation of predetermined statements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LUKEJOVÁ, Eliška. Vliv barevného spektra na nákupní rozhodování v marketingu. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.