Partnerský přístup v edukaci žáků na 1. stupni základních škol – Nikol SKÁLOVÁ
Nikol SKÁLOVÁ
Diplomová práce
Partnerský přístup v edukaci žáků na 1. stupni základních škol
Partnership Approach in the Education of Primary School Pupils
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem partnerský přístup ve vzdělávání žáků mladšího školního věku. Cílem práce je analyzovat vztah vybraných typů základních škol v České republice k partnerskému přístupu. V teoretické části práce je představena humanistická teorie, o jejíž východiska se partnerský přístup opírá. V této části práce je dále konceptualizován pojem partnerský přístup pomocí pilířů definovaných …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of the partnership approach in younger school pupil education. The aim of the thesis is to analyse a relationship of the selected types of elementary schools in the Czech Republic to the partnership approach. A theoretical basis of the partnership approach, a humanistic theory, is described in the theoretical part of the thesis. In the very part of work, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2019
- Vedoucí: Mgr. MgA. Žaneta Šimlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SKÁLOVÁ, Nikol. Partnerský přístup v edukaci žáků na 1. stupni základních škol. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Občanské vzdělávání. Kvalitativní analýza procesu politické socializace se zaměřením na neformální a informální vzdělávání.
Michal SOUKOP -
Well-being žáků ve vztahu k pedagogickým interakcím
Martina Šmeralová -
Pedagogická interakce mezi učitelem a žáky na 1. st. ZŠ
Lucie EBERTOVÁ -
Kvalita interakce mezi učitelem a žákem na 1. stupni ZŠ
Denisa HRDLIČKOVÁ -
Vztah mezi učitelem a žákem na 2. st. ZŠ a nižším stupni víceletého gymnázia z pohledu vnímání sebe samého a jejich vzájemné interakce
Kamila SRBOVÁ -
Interakce ve školní třídě s dobrým sociálním klimatem
Alena Bendová -
Interakce mezi učitelem a žákem na primární škole
Gabriela MACHÁLKOVÁ -
Role učitele a žáka ve výuce zlomků klasickou a Hejného metodou
Tereza Bendová