Podnikanie vo svete digitálnych médií a obsahu – Bc. David Bauer
Bc. David Bauer
Diplomová práce
Podnikanie vo svete digitálnych médií a obsahu
Podnikání ve světě digitálních médií a obsahu
Anotace:
Hlavním cílem práce je zkoumání příležitostí a doporučení pro úspěšné využití digitálních médií ve výhodách podnikání, s důrazem na analýzu vlivu digitálních médií na komunikaci mezi podniky a zákazníky prostřednictvím internetu a sociálních médií. Zaměřuje se na význam internetové přítomnosti pro podniky v současném marketingovém prostředí, přičemž se věnuje i finanční situaci vybrané společnosti …víceAbstract:
The main goal of this thesis is to research opportunities and recommendations for a successful usage of digital media in benefit of business, with an emphasis on analysis of the impact caused by digital media on the communication between businesses and customers through internet and social media. It focuses on the importance of internet presence for businesses in the ongoing marketing environment, …víceAbstract:
Hlavným cieľom práce je skúmanie príležitostí a odporúčaní pre úspešné využitie digitálnych médií vo výhodách podnikania, s dôrazom na analýzu vplyvu digitálnych médií na komunikáciu medzi podnikmi a zákazníkmi prostredníctvom internetu a sociálnych médií. Zameriava sa na význam internetovej prítomnosti pre podniky v súčasnom marketingovom prostredí, pričom sa venuje aj finančnej situácii vybranej …víceKlíčová slova
Digitální média Big Data Sociální média SWOT analýza Marketingová komunikace Digitalizace Průmyslová revoluce 4.0
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Peter Hajnala, PhD. MBA
- Oponent: Marián Děd, LL.M Ph.D. MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Nakupovanie 4.0: schopnosti a zručnosti nákupcov
Ján Sopóci -
The trend of changes in the recruitment process changes brought by industrial revolution 4.0
Grygoriy Agyeyev -
Vliv průmyslové revoluce „Industry 4.0“ v kontextu firemního vzdělávání lidských zdrojů
Moncmanová Moncmanová -
Průmysl 4.0 a změna srovnatelná s průmyslovou revolucí
Patapij Martyněnkov -
Očekávané požadavky Průmyslu 4.0 na zaměstnance a jejich vzdělání
Alona Kantsedal -
Implementace Průmysl 4.0 v logistických systémech v praxi podniku
Marina Skorbunova -
Průmyslová revoluce 4.0 a její dopady na vzdělávání
Marta Vojnarová -
Vliv Průmyslu 4.0 na zaměstnanost v České republice v komparaci s EU
Jaroslav Zahrádka