Podnikanie vo svete digitálnych médií a obsahu – Bc. David Bauer
Bc. David Bauer
Master's thesis
Podnikanie vo svete digitálnych médií a obsahu
Podnikání ve světě digitálních médií a obsahu
Abstract:
Hlavním cílem práce je zkoumání příležitostí a doporučení pro úspěšné využití digitálních médií ve výhodách podnikání, s důrazem na analýzu vlivu digitálních médií na komunikaci mezi podniky a zákazníky prostřednictvím internetu a sociálních médií. Zaměřuje se na význam internetové přítomnosti pro podniky v současném marketingovém prostředí, přičemž se věnuje i finanční situaci vybrané společnosti …moreAbstract:
The main goal of this thesis is to research opportunities and recommendations for a successful usage of digital media in benefit of business, with an emphasis on analysis of the impact caused by digital media on the communication between businesses and customers through internet and social media. It focuses on the importance of internet presence for businesses in the ongoing marketing environment, …moreAbstract:
Hlavným cieľom práce je skúmanie príležitostí a odporúčaní pre úspešné využitie digitálnych médií vo výhodách podnikania, s dôrazom na analýzu vplyvu digitálnych médií na komunikáciu medzi podnikmi a zákazníkmi prostredníctvom internetu a sociálnych médií. Zameriava sa na význam internetovej prítomnosti pre podniky v súčasnom marketingovom prostredí, pričom sa venuje aj finančnej situácii vybranej …moreKeywords
Digitální média Big Data Sociální média SWOT analýza Marketingová komunikace Digitalizace Průmyslová revoluce 4.0
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Peter Hajnala, PhD. MBA
- Reader: Marián Děd, LL.M Ph.D. MBA
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityMaster programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Nakupovanie 4.0: schopnosti a zručnosti nákupcov
Ján Sopóci -
The trend of changes in the recruitment process changes brought by industrial revolution 4.0
Grygoriy Agyeyev -
Vliv průmyslové revoluce „Industry 4.0“ v kontextu firemního vzdělávání lidských zdrojů
Moncmanová Moncmanová -
Průmysl 4.0 a změna srovnatelná s průmyslovou revolucí
Patapij Martyněnkov -
Implementace Průmysl 4.0 v logistických systémech v praxi podniku
Marina Skorbunova -
Očekávané požadavky Průmyslu 4.0 na zaměstnance a jejich vzdělání
Alona Kantsedal -
Průmyslová revoluce 4.0 a její dopady na vzdělávání
Marta Vojnarová -
Vliv Průmyslu 4.0 na zaměstnanost v České republice v komparaci s EU
Jaroslav Zahrádka