Vnímání adidas Runners okolím a jeho vliv na chování spotřebitele – Sabina Šrámková
Sabina Šrámková
Diplomová práce
Vnímání adidas Runners okolím a jeho vliv na chování spotřebitele
Perception of adidas Runners and his influence on consumer behaviour
Anotace:
Tématem diplomové práce je Vnímání Adidas Runners okolím a jeho vliv na chování spotřebitele. Hlavním cílem práce je návrh na zlepšení nástroje marketingové komunikace společnosti Adidas ČR, s.r.o., konkrétně komunity Adidas Runners Prague, s jeho vlivem na chování spotřebitele. Dílčím cílem práce je zhodnocení současného stavu Brand Marketingu Adidas ČR, s.r.o. Pro zpracování analýz, hodnocení a vysvětlení …víceAbstract:
The theme of this diploma thesis is the perception of Adidas Runners and its influence on consumer behaviour. The main aim of the thesis is to propose an improvement of marketing communication tool used by Adidas ČR, s.r.o., concretely the Adidas Runners Prague community, with its influence on consumer behaviour.The partial goal of the thesis is to evaluate the current state of Brand Marketing, Adidas …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a image značky adidas
Klára Jíchová -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Značka a její působení na zákazníka
Lucie Havlíková -
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló -
Biokonjugáty nanočástic pruské modři jako značka pro imunostanovení
Květa Mertová -
Kultúra ako značka. Potenciál využitia franchisového modelu v kultúrnych inštitúciách
Lenka Kavuľová -
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Klára Surmová -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti Raiffeisenbank
Klára Valentková
Název
Vložil
Vloženo
Práva