Bc. Zuzana Bogoczová

Master's thesis

Odhad očekávané budoucí hodnoty klienta

Estimation of expected future value of client
Anotácia:
V nedávné době přesunuly firmy svou pozornost směrem k dlouhodobé ziskovosti zákazníků. S tímto posunem taktéž souvisí hledání způsobů, jak nejlépe odhadnout budoucí hodnotu zákazníků, tzv. CLV. Práce se zabývá porovnáním CLV s tradičními metrikami, možnými přístupy modelování jak komplexního CLV, tak jeho složek (jako je získání, udržení zákazníka a navýšení jeho hodnoty) a podává přehled použitých …viac
Abstract:
Recently, the companies shifted its focus towards long-term customer profitability. The main question related to this movement is how successfully estimate the future value of a customer called CLV (Customer lifetime value). The thesis deals with the comparison CLV with the traditional metrics, possible approaches to modeling complex CLV and its components (such as acquisition, customer retention and …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
  • Vedúci: Mgr. Martin Řezáč, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Marie Budíková, Dr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakulta