Júlia Baraniaková

Diplomová práce

Metódy výpočtu Customer Lifetime Value a ich aplikácia v oblasti kozmetiky

Metody výpočtu Customer Lifetime Value a jejich aplikace v oblasti kosmetiky
Anotace:
Cílem diplomové práce je popis a vzájemná komparace jednotlivých metod výpočtu celoživotní hodnoty zákazníků ve firmách. Druhým, dílčím cílem je následný výběr vhodné metody postupu při aplikování přístupu CLV v konkrétním podniku. Mezi hlavní použité metody patří literární rešerše zahraničních odborných zdrojů pro zisk potřebných znalostí a následná komparace modelů na základě vybraných kriterií. …více
Abstract:
The main goal of the diploma thesis is the description and comparison of existing methods for calculating the customer lifetime value at a firm. Second, minor goal is based on the comparison to choose a suitable method of calculation for an application in a real business unit. The used methodology contains detailed research of available foreign academic literature. Building on that a comparison of …více
Abstract:
Cieľom diplomovej práce je popis a vzájomná komparácia jednotlivých metód výpočtu celoživotnej hodnoty zákazníkov vo firmách. Druhým, čiastkovým cieľom je následný výber vhodnej metódy postupu pri aplikovaní prístupu CLV v konkrétnom podniku. Medzi hlavné použité metódy patrí literárne rešerše zahraničných odborných zdrojov pre zisk potrebných znalostí a následná komparácia modelov na základe vybraných …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
  • Vedoucí: Miroslav Karlíček
  • Oponent: Jan Rožek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45083